Üzletszabályzat

Általános szabályok

Amennyiben egy termékből több csomaggal rendel, azokat egy csomagba csomagoljuk.

Azokból a termékekből, amelyek darabra kaphatóak és egy fajtából több néhány darabos csomaggal vásárol, azon termékeket típusonként egybe csomagoljuk. Például swarovski kristályok, ásványok, stb.

Minden kedves megrendelőnek szállítólevél alapján egy összegű számlát írunk. Lehetséges részletes számlát is kérni (ezt kérem előre jelezni), ebben az esetben a 27%-os áfa nem egyszerű nettó törtjei miatt a részletes számla időigényessége következtében a megrendelése indítása csúszni fog egy munkanapot, ezt kérem belekalkulálni a megrendelés teljesítésének idejébe.

Lezárt hónap számláját utólag nem tudjuk módosítani.

Amennyiben cégnevet ad meg, vagy egyéni vállalkozóknét kér számlát, mindenképpen kérünk hozzá adószámot, addig a csomagot nem indítjuk el.

A megrendelések módosítására kizárólag írásban, e-mailben van lehetőség.

Kérem a megrendelés után mindenképpen várja meg a következő, tájékoztató e-mailünket, mely tartalmazza előre utalás esetén a számlaszámot, bankkártyás fizetés esetén a linket, utánvét esetén a szállítással kapcsolatos információkat.

Előfordulhat, hogy a megrendelést nem tudjuk maradéktalanul teljesíteni, ezért is fontos, hogy utalás előtt megvárja a következő e-mailt.

Amennyiben ingyenes szállítás lépett életbe, viszont a megrendelt termékeket nem tudjuk maradéktalanul teljesíteni és ennek következtében a termékek összesített ellenértéke nem éri el az ingyenes szállítási értékhatárt, abban az esetben nem tudjuk biztosítani a szállítás ingyenességét.

A megrendeléseket nem készítjük össze előre, csupán azon megrendelések kerülnek előkészítésre, amelyek az aznapi futárral mennek el, illetve amelyek átvételére aznapra időpontot egyeztettük.

Cseregarancia

Az általunk forgalmazott gyöngyökre, kellékekre és ékszerekre minőségi garanciát vállalunk, kivéve a másodosztályú termékeket. Kérem ezek leírását figyelmesen elolvasni, mert ezekre a termékekre nem vonatkozik a minőségi garancia, illetve visszáruként sem fogadjuk el, nem vesszük vissza.
Igyekszünk minél élethűbb fotót készíteni, ennek ellenére a termékek színárnyalata eltérhet a monitoron látottaktól, amelyért felelősséget nem tudunk vállalni.

A mèretre vàgott termèkekre -pl. bôrök – ès a szemèlyre szabott èkszerekre nem vonatkozik a cseregarancia.

Az eladó szavatossági és jótállási felelősségére a Ptk-ban és a
45/2014. (II. 26.) sz. Kormányrendeletben foglaltak az irányadóak.

Elállás joga

Megrendelése során Ön élhet a 45/2014. (II. 26.) Kormányrendeletben részletesen rögzített feltétel nélküli elállási jogával. A Gyöngyudvar webáruházban vásárolt bármely termék nem felelne meg az Ön elvárásainak vagy egyszerűen úgy dönt, hogy mégsincs rá szüksége, hiánytalanul lehetősége van visszaküldeni az árut és ennek vételárát visszakérni. Az áru nem rendeltetésszerű használatából eredő károk költségei a vásárlót terhelik. Az elállási jog érvényesítésére a határidő 14 naptári nap, ami az áruátvétel napjától számolandó. A visszaküldött áru értékét az áru visszaérkezésétől számított 15 napon belül visszafizetjük Önnek vagy kérésére a következő megrendelésénél beszámítjuk. A termékek visszaszolgáltatása során felmerült költségek (vissza- és újra kipostázási díj) Önt terhelik.

Ha hiányosan, megrongálódva vagy használtan küldi vissza a terméket, ebben az esetben Önt nem illeti meg az elállás joga.
Felvilágosítás, speciális kérés és esetleges probléma esetén kérjük, keresse meg Vevőszolgálatunkat az info@gyongyudvar.hu címen, vagy a 06-30-2315498-as telefonszámon.

Szállítási és fizetési módok

A termékek ára tartalmazza a törvényben meghatározott ÁFÁ-t, viszont nem foglalja magában a szállítási költséget. Csomagolási költséget nem számítunk fel!

Magyarország egész területén kézbesítünk, házhoz szállítunk termékeket az alábbi feltételekkel. Külföldre történő szállítás esetén kérjen árajánlatot az info@gyongyudvar.hu e-mail címen.

A megrendelt termékeket igyekszünk a lehető leggyorsabban eljuttatni a megrendelőhöz. Ez azt jelenti, hogy amint a pénz megérkezik a számlánkra, egy-két munkanapon belül indítjuk a csomagot. Utánvétel esetén a megrendeléstől számított egy-két munkanapon belül szállítuk. A csomagindítás tényéről e-mailben értesítést küldünk.

1500.- termékmegrendelés alatt nem szállítunk, ez vonatkozik a személyes átvételre is.

Fizetés előre utalással Magyarország határain belül:

1.500-20.000.- között 880.-

ezen csomagok szállításáért szállítópartnerünk,  a Trans’o’flex szállító szolgálat a felelős.

20.000.- fölött díjmentes.

Kérem utalás előtt mindenképp várja meg a megrendelést visszaigazoló e-mail-ünket.

Külföldi számlaszámról érkező utalást nem tudunk fogadni a magas banki költség felszámítása miatt.

Utánvét:

Ha megrendelését utánvéttel küldjük el, akkor a Trans-o-flex szállító szolgálatnak kell az áru és szállítási költség ellenértékét megérkeztekor kifizetni.

Utánvét esetén szintén magyarországi címre:

1500.- alatt utánvéttel nem postázunk.

1.500-20.000.- között 1030.-

Ezen csomagokat szintén a Trans-o-flex szállító szolgálat kézbesíti.

20.000.- fölött díjmentes.

Amennyiben az utánvéttel küldött csomagot nem veszi át a megadott címen senki, abban az esetben még egyszer megpróbálja a szállító szolgálat kézbesíteni, amennyiben ez sem jár sikerrel, annak a vásárlónak aki a megrendelést leadta, utánvéttel nem, kizárólag előre utalás esetén szállítunk a továbbiakban.

Személyes átvétel:

A minimális vásárlási limit itt is 1500.-. Üzletünk nincs. 

Az átvétel héfőtől csütörtökig 8-18 óráig lehetséges.

Személyes átvételi pontunk kizárólag a 18. ker. Ráday Gedeon u. 104/b alatt lehetséges csak előre egyeztetett időpontban. Időpontegyeztetés lehetséges az info@gyongyudvar.hu e-mail címen, illetve a 06-30-231-5498 telefonszámon.

A megrendeléseket nem készítjük össze előre, csupán azon megrendelések kerülnek előkészítésre, amelyek az aznapi futárral mennek el, illetve amelyek átvételére aznapra időpontot egyeztettük. Időpontegyeztetés nélkül a személyes átvételre jelölt megrendelések átvétele nem lehetséges.

Bankkártyás fizetés:

1.500-20.000.- között 880.- a szállítási díj

ezen csomagok szállításáért szállítópartnerünk,  a Trans’o’flex szállító szolgálat a felelős.

20.000.- fölött díjmentes a szállítás.

Ebben az esetben a fizetés nem közvetlenül a vásárlás után történik. A megrendelés elküldése után munkatársaink ellenőrzik, hogy minden termék van-e a megrendelt darabszámban raktáron, és csak ez után történik a fizetési link kiküldése e-mailben. A linkre kattintva és követve az instrukciókat nyílik lehetőség a bankkártyás fizetésre a Globalpay rendszeren keresztül.

A távollevők között kötött szerződésekről
A megrendelés leadása írásban kötött szerződésnek minősül, amelyre az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvényben foglaltak az irányadóak. A szerződés a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet hatálya alá tartozik, és szem előtt tartja a fogyasztók jogairól szóló Európai Parlament és a Tanács 2011/83/EU irányelvének rendelkezéseit.
A szerződés az automatikus visszaigazolás megérkezésével jön létre.
A megkötött szerződés írásban kötöttnek minősül, iktatjuk és a későbbiekben bármikor visszakereshető.
A szerződés nyelve magyar.
Tárhely szolgáltató:
Nirigo Informatikai Kft.
1123 Budapest, Győri út 20.
+36 (20) 569-0656